City Insurance raportează rezultate financiare impresionante în 2018 și devine lider pe piața de asigurări din România

City Insurance s-a clasat în 2018 pe locul 1 atât în ierarhia companiilor de asigurare din România, cât și în topul celor care subscriu asigurări generale, cu o cotă de piață de 14,64% și respectiv 18.47%, coform raportului de piață emis recent de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), intitulat “Evoluția pieței de asigurări în 2018”.

City Insurance raportează o creștere de 18% a primelor brute subscrise (GWP), de la 1,255 miliarde Lei, echivalentul a 270 milioane EUR în 2017 la 1,485 miliarde Lei, echivalentul a 320 milioane EUR în 2018, principal motor fiind:

● Asigurările RCA – care au înregistrat o creștere de 8% ajungând până la 1,198 miliarde Lei, echivalentul a 257 milioane EUR și

● Totalul primelor Non-RCA – care se ridică la 287 milioane Lei, echivalentul a 63 milioane EUR împărțite între asigurarea de bunuri, asigurări CASCO, asigurări pentru culturi agricole, animale și garanții.

Un asigurator de top și la volumul plăților cu 117,084 dosare de daune plătite în cursul anului 2018 ajungând la 851,6 milioane Lei, echivalentul a 183 milioane EUR, cu 35% mai mult față de 2017 și o cotă de 17,32% din totalul despăgubirilor plătite în piața de asigurări generale, portofoliul companiei ajungând astfel cu succes la 2.85 milioane polițe în vigoare, incluzând:

• 460.000 locuințe,
• 250.000 persoane asigurate pentru riscul de accidente,
• 1,9 milioane vehicule.

City Insurance dorește să își exprime aprecierea față de cei 277 de brokeri care au colaborat cu compania în 2018, precum și față de cei 370 de angajați a căror dedicare pentru evoluția companiei a rezultat în cea mai mare rată de productivitate din piața de asigurări generale din România – 4 milioane Lei per angajat.

Bazându-se pe performanțele sale absolut remarcabile din 2018, compania privește cu optimism anul 2019, un an în care își va consolida poziția de lider și performanțele de business și va îndeplini cu succes promisiunile față de clienți, parteneri, angajați și acționari.